tisdag 16 mars 2010

Nästa klassiker…


Ett gott råd:

Börja inte renovera i en del av huset om du inte är beredd att ta konsekvenserna och fortsätta med resten !!

Som synes på bilden ser inte det ”o-renoverade” särskilt fint ut längre. Så det blir bara att ta nya tag i murar- spackel- tapetserar- och målar-grejorna och köra vidare uppför trappan och vidare i hallen uppe.


På tal om födelsedagar…

Det var den om killen som träffade sin bäste kompis på puben:
- Nå hur firade du din födelsedag igår?
- Jo, det började bra. Jag blev hembjuden till min sekreterare och med en gång vi kom hem försvann hon in i sovrummet. Så ropade hon att hon hade en överraskning åt mig. Jag klädde förstås av mig och rusade in i sovrummet.

DÄR STOD HELA FIRMAN OCH HURRADE!

PS. Jag håller mig från sekreterarna på jobbet idag för säkerhets skull! DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar